Szeretettel köszöntelek a VW bogár klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Gombos Karcsi
VW bogár klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a VW bogár klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Gombos Karcsi
VW bogár klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a VW bogár klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Gombos Karcsi
VW bogár klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a VW bogár klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Gombos Karcsi
VW bogár klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Aki egyedi autóra vágyik, annak bizonyára eszébe jut a VW márka talán máig legtöbbet értékesített típusa, amit hazánkban csak Bogárnak hívunk. Persze létezik egy retro verzió is, a Beetlee ami vélhetőleg sosem fog az öreg Bogár nyomdokaiba lépni...
Egy ilyen veterán autóba hifit építeni nem kis kihívás, hisz a 70es években készült autómobilok gyakorlatilag minden egyes porcikájuk az autóhifi építés ellen kiáltanak. Elég csak az ajtókra vetni néhány pillantást, és rögtön megértjük milyen problémákkal kell majd szembe néznie az installációra vetemedőknek. Ez jelen esetben hatványozottan igaz, hisz a DLS R6A hangszóró hatalmas beépítési mélysége, szinte minden ajtó - és beszerelő - rémálma. Ezt a problémát egy MDF lapból készült, szövettel bevont ajtópanellel küszöbölték ki, így a hangszóró még pont becuppan a vékonyka ajtóba úgy, hogy még az ablakot is lehet tekergetni, és az ajtópanel sem torzítja az ajtó eredeti formáját.
A fejegységgel nem volt ennyi probléma, hisz ennek helyet találni már jóval könnyebb dolog volt. Bár nem éppen áll kézre a Clarion DX418R, funkcióját így is tökéletesen el tudja látni. Az RCA kábel nem tekereg át az autón, hisz a csomagtartó innen csak pár centire található, köszönhetően a farmotoros kivitelnek. Az egész rendszer lelkét egyetlen 5 csatornás erősítő jelenti, az Audison Millenium Power 5 személyében. Ebből 2x50W az első ajtókban található DLS R6A hangszórókat hajtja, további 2x50W a kalaptartóban található ovál hangszórókat, míg a maradék 1x200W / 1x290W a mélyládát táplálja.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Egy Bogár élete (2)
VW - egy bogár élete
Volkswagen Bogár Típushibák