Szeretettel köszöntelek a VW bogár klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Gombos Karcsi
VW bogár klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a VW bogár klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Gombos Karcsi
VW bogár klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a VW bogár klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Gombos Karcsi
VW bogár klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a VW bogár klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Gombos Karcsi
VW bogár klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
17 éve | Sóti Gábor | 2 hozzászólás
Aki egyedi autóra vágyik, annak bizonyára eszébe jut a VW márka talán máig legtöbbet értékesített típusa, amit hazánkban csak Bogárnak hívunk. Persze létezik egy retro verzió is, a Beetlee ami vélhetõleg sosem fog az öreg Bogár nyomdokaiba lépni...
Egy ilyen veterán autóba hifit építeni nem kis kihívás, hisz a 70es években készült autómobilok gyakorlatilag minden egyes porcikájuk az autóhifi építés ellen kiáltanak. Elég csak az ajtókra vetni néhány pillantást, és rögtön megértjük milyen problémákkal kell majd szembe néznie az installációra vetemedõknek.
17 éve | Sóti Gábor | 0 hozzászólás
Zûrös egy élete volt a Volkswagen bogárnak, mindennek ellenére évek alatt meghódította a világot. Inváziószerûen lopta be magát az emberek szívébe és mióta piacra került a legelsõ darab, azóta alakultak rajongói klubok, ahol egyedül csak ezt a járgányt éltetik.
Kevesen tudják, hogy a kis autó története még a II. világháború idejére nyúlik vissza, amikor is Hitler magához hivatta Ferdinand Porschét, és felkérte, hogy tervezzen egy megbízható Volkswagent, vagyis egy népautót.
|
|
17 éve | Sóti Gábor | 0 hozzászólás
Nincs a világon még egy autó, amelynek ilyen hosszú és érdekes története lenne. Ahogy a húszas években a Ford T-modellje, úgy a hatvanas években a VW ?bogár" volt az a kocsi, amellyel a világ bármely táján találkozhatott az ember.
1933-at írtak, amikor a náci propagandaipar olcsó néprádiót dobott piacra, melyen keresztül emberek milliói szívták magukba a fasiszta szólamokat. A rádió egyébként annyira ?olcsó" volt (75 márka), hogy külföldi adást nem is lehetett vele fogni.
17 éve | Sóti Gábor | 0 hozzászólás
Esetszám Hiba
2 A csomagtartó szigetelõgumiját tartó lemezhorony 20 év után erõsen korrodálódik 2 Az akkumlátor alatt a kifolyt sav lyukat marhat a padlólemezen
2 A nyitott rendszerû lámpákba néhány év után jelentõs por kerülhet, ami csökkenti a fényerõt 2 A benzinszintmérõ jeladóban elkopik az ellenállásszál (200 000 km felett)
2 A kormányban a kürt csúszógyûrûs érintkezõje tövig kophat (200 000 km után)
2 A mûszerfalon a szellõzõnyílás fekete mûanyag alkatrészei 20-30 év után a napfénytõ rideggé válnak és kiszereléskor szétesnek, szétporladnak
2 A fûtés (ha megy) motorszagú
2 Nagy fogyasztás: városban 10-11 liter
2 Esõ esetén az üvegek mindenhol erõsen párásodnak
2 Fagy esetén a szélvédõrõl a jeget kézzel olvasztani kell
2 Gyakori olajcsere (5000 km-enként)
2 Az utángyártott fékgombák egy évig bírják
2 Az utángyártott (mexikói, brazil...) lökhárítók, kilincsek, lámpakeretek néha csak egy hétig bírják (az eredetiek kb.
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Utolsó hozzászólás